جنجال بزرگ داور بازی معروف بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن

جنجال بزرگ داور بازی معروف بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان بازی بایرن مونیخ و لایپزیش که با شکست باواریایی ها همراه شد، دنیز آیتکین داور بازی صحبت هایی را انجام داد که حتی توماس مولر را هم متعجب کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که توماس مولر در پایان بازی در حال گفتگو با خبرنگاران بود، ناگهان داور بازی مصاحبه او را قطع کرد و در حین پخش زنده به کارشناس داوری تلویزیونی بازی حمله کرد!

مانوئل گرافه داور بازنشسته آلمانی که حالا به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند، از عملکرد آیتکین در این بازی انتقاد کرد و گفت که این داور، خطای آمادو هایدارا بازیکن لایپزیش روی لئون گورتسکا روی صحنه گل تساوی لایپزیش را ندیده است. داور حکم به ادامه بازی داد و لایمر توانست گل تساوی را بزند تا لایپزیش بتواند شکست یک بر صفر را با پیروزی سه بر یک عوض کند. 

آیتکین در این صحبت های عجیب گفت:" مانوئل گرافه با 180 کیلو وزن در برلین سر جای خودش نشسته و مزخرف می گوید! من خسته شدم، این یک جنون است. حالا او سر جایش نشسته و در مورد یک برخورد ساده مزخرف می گوید. این یک جنون است. او نباید کاری به کار ورزش داشته باشد. بازی را بازیکنان تعیین می کنند." و بعد از ان رو به مولر کرد و گفت:" ببخشید." که بازیکن بایرن در جوابش گفت:" مشکلی نیست. دوست داشتم که بشنوم. هر کسی احساساتش را بیان می کند."

امروز آیتکین تصمیم گرفت که به خاطر این رفتارش عذرخواهی کند و در ویدیویی گفت:" به خاطر صحبت هایم عذرخواهی می کنم. زیاده روی کردم. داشتیم به رختکن می رفتیم و خوشحال بودیم که بدون انجام اشتباه بزرگ چنین بازی سختی را به پایان رساندیم. اما به ما گفتند که گرافه گفته دو اشتباه انجام داده ایم. عصبانی شدم و کنترل خود را از دست دادم."

دنیز آیتکین را بسیاری از فوتبالدوستان به خاطر بازی جنجالی پی اس جی و بارسلونا در سال 2017 می شناسند که اشتباهات داوری در آن بازی به شدت علیه تیم فرانسوی بود و بارسلونا توانست در پاریس کامبک بزند و به مرحله بعدی چمپیونزلیگ صعود کند که البته بارسا در مرحله بعدش مقابل یوونتوس شکست خورد و از مسابقات کنار رفت. آیتکین بعد از آن اشتباهات از قضاوت بازیهای مهم اروپایی کنار گذاشته شد.

4125