وینیسیوس از ادامه فصل لالیگا محروم می‌شود؛ در فکر جدایی از رئال مادرید

وینیسیوس از ادامه فصل لالیگا محروم می‌شود؛ در فکر جدایی از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید احتمالا در ادامه فصل  دیگر بازی نخواهد کرد و می تواند تعطیلاتش را به زودی آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته وینیسیوس پس از آن که با توهین های نژادپرستانه هواداران والنسیا مواجه شد، در صحنه ای از بازی با بازیکنان حریف درگیر شد. در این صحنه در ابتدا مامارداشویلی دروازه بان گرجستانی والنسیا به او حمله کرد و کمی بعد هوگو دورو مهاجم حریف گردن بازیکن برزیلی را گرفت و فشار داد. وینیسیوس هم ضربه ای به صورت دورو زد. پس از بازبینی صحنه، بازیکن رئال مادرید اخراج شد اما عجیب این جا بود که داور هیچ تصمیمی در مورد دو بازیکن والنسیا نگرفت.

در هر صورت بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا و با توجه به این که وینیسیوس با کارت قرمز مستقیم و به خاطر خشونت اخراج شده، احتمالا با سه جلسه محرومیت مواجه می شود و سه بازی پیش روی رئال مادرید مقابل رایو وایکانو، سویا و اتلتیک بیلبائو را از دست می دهد و با ادامه فصل وداع می کند.

شب گذشته شبکه ESPN گزارش داده است که وینیسیوس و نزدیکانش به خاطر توهین های نژادپرستانه در لالیگا به ترک فوتبال اسپانیا فکر می کنند و می خواهند در لیگی باشند که این بازیکن بدون توجه به حاشیه ها پیشرفت کند و کارش را انجام بدهد. البته فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که وینیسیوس به تازگی قرارداد جدیدی را با رئال مادرید امضا کرده و نه تنها در فکر ترک لالیگا نیست بلکه می خواهد بماند و با نژادپرستان بجنگد.

4125