هوادار یک - پرسپولیس سه/ انتقام لیگ در حذفی/ یحیی مچ ساکت را خواباند

هوادار یک - پرسپولیس سه/ انتقام لیگ در حذفی/ یحیی مچ ساکت را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی هوادار را برد تا شاهد دربی در فینال جام حذفی باشیم.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 18:30 امروز تیم هوادار در ورزشگاه پاس قوامین میزبان پرسپولیس بود که با برد سه بر یک شاگردان گل‌محمدی همراه شد تا در فینال جام حذفی شاهد شهرآورد باشیم.

بازی فینال روز چهارشنبه 10 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارشی از مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی را مرور کنید ..


خلاصه بازی:

عطش گلزنی بازیکنان پرسپولیس از همان شروع مسابقه بسیار بالا بود و اعلام پنالتی داور در دومین دقیقه این تیم را پیش انداخت. در ادامه دامنه حملات پرسپولیس بیشتر هم شد تا در دقیقه 10 توسط وحید امیری اختلاف را به دو گل برسانند. بعد از این گل هوادار کمی به خودش آمد و چند مرتبه روی دروازه حریف ظاهر شد و اگر مسعود شجاعی در دقیقه 36 پنالتی را به گل تبدیل کرده بود قطعا هیجان بازی بیشتر میشد.

نیمه دوم را تیم هوادار بهتر شروع کرد و توانست مالکیت بیشتری روی توپ و میدان داشته باشد. البته که شاگردان گل‌محمدی هم علاوه بر اینکه قصد کنترل بازی را داشتند، حریف را دست کم گرفته بودند و همین مساله باعث شد تیم هوادار رفته رفته به دروازه حریف نزدیکتر شود. دو تعویض کلیدی ساکت الهامی در دقیقه 60 هوادار را به گل اول خود رساند اما در ادامه باز هم پرسپولیسی‌ها به گل رسیدند. آنها بعد از گل سوم تلاش کردند با پرس از جلو اجازه ندهند بازیکنان هوادار بار دیگر به روند قبلی خود برگردند و تقریبا این تاکتیک را به خوبی پیاده کردند.


داوران: علی صفایی، امیرمحمد داودزاده، رحیم حاجی‌پور، سیدعلی اصغر مومنی

ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مهدی عبدی، عزت‌الله پورقاز، مرتضی منصوری، محمدمهدی مهدی‌خانی (فریبرز گرامی 46)، نیما انتظاری (محمد میری 60)، سپهر روزی‌طلب، حسین صادقی، مسعود شجاعی (داریوش شجاعیان 79)، سعید سحرخیزان (بابک مرادی 60)، محمدجواد محمدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر (وحدت هنانوف 1+90)، میلاد سرلک (سینا اسدبیگی 87)، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی (محمد عمری 82)، وحید امیری (مهدی عبدی 87) و عیسی آل‌کثیر (امید عالیشاه 87).


کارت زرد: نیما انتظاری (10)، محمد میری (6+90)

کارت قرمز: -

گلزنان بازی: گولسیانی (5)، وحید امیری (9)، بابک مرادی (61)، عیسی آل کثیر (72)


نیمه اول:

دقیقه 3: اولین حمله پرسپولیسی‌ها به مهدی ترابی ختم شد و به محض اینکه این بازیکن به محوطه هوادار رسید با خطای مرتضی منصوری متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

(گل اول پرسپولیس) دقیقه 4: گئورگی گولسیانی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با خونسردی آن را به گل تبدیل کرد.

گل اول پرسپولیس توسط گولسیانی

دقیقه 6: عیسی آل کثیر در حالی که در موقعیت تک به تک با محمدرضا خالدآبادی قرار گرفته بود و حتی می‌توانست سعید صادقی را صاحب توپ کند اما ترجیح داد خودش گلزنی کند که البته واکنش خالدآبادی او را ناکام گذاشت.

دقیقه 7: سعید صادقی قصد داشت با پاس رو به عقب مهدی ترابی را صاحب توپ کند اما خالدآبادی توپ را دفع و به کرنر فرستاد.

(گل دوم پرسپولیس) دقیقه 9: توپ توسط بازیکنان هوادار لو رفت و به وحید امیری رسید و این بازیکن از سردرگمی مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه پرسپولیس را به گل دوم رساند.

گل دوم پرسپولیس توسط وحید امیری

دقیقه 18: وحید امیری درون محوطه هوادار به خوبی توپ را مقابل پای مهدی ترابی کاشت و ضربه خطرناک ترابی بعد از برخورد به مدافع هوادار تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 19: سانتر سعید صادقی روی نقطه پنالتی به عیسی آل کثیر رسید و ضربه دیدنی این بازیکن به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 21: ضربه محمدجواد محمدی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 24: دانیال اسماعیلی فر توپ را لو داد تا حسین صادقی صاحب موقعیت شود. این بازیکن بعد از نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس ضربه خود را زد که بعد از برخورد با مدافع پرسپولیس به شکلی خطرناک به بیرون رفت و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 34: داور برخورد محمدجواد محمدی با مرتضی پورعلی گنجی درون محوطه جریمه پرسپولیس توسط داور پنالتی گرفته شد.

دقیقه 36: مسعود شجاعی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما علیرضا بیرانوند به خوبی جهت پنالتی را تشخیص داد و آن را مهار کرد.

مهار پنالتی شجاعی توسط بیرانوند

دقیقه 45: پاس اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر به سعید سحرخیزان رسید تا این بازیکن در مصاف تک به تک قرار گیرد اما ضربه نهایی او دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

* برای نیمه اول، سه دقیقه وقت تلف شده لحاظ شد.

دقیقه 3+45: چهار بازیکن پرسپولیس روی ضد حمله فرصتی ایده آل داشتند که به گل ختم شد اما داور در این صحنه اعلام آقساید کرد.

نیمه دوم:

* تا دقیقه 55 تیم هوادار بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته اما نتوانسته روی دروازه حریف خلق موقعیت جدی انجام دهد.

دقیقه 60: کرنر ارسالی تیم هوادار به درون محوطه پرسپولیس با خطای هند علی نعمتی همراه شد تا داور باز هم نقطه پنالتی را نشان دهد.

(گل اول هوادار) دقیقه 61: بابک مرادی که فقط چند دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت تصمیم گرفت ضربه پنالتی را بزند و توانست این بار بیرانوند را تسلیم کند و اختلاف گل را به حداقل برساند.

گل اول هوادار توسط بابک مرادی

دقیقه 69: شوت فنی و دیدنی مسعود شجاعی از پشت محوطه پرسپولیس به شکلی خطرناک و با اختلافی اندک با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

(گل سوم پرسپولیس) دقیقه 72: وحید امیری روی ضد حمله توپ را به سعید صادقی رساند و صادقی هم صادق آل کثیر را صاحب توپ کرد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و سومین گل قرمزها در این بازی را به ثمر برساند.

سومین گل پرسپولیس توسط آل کثیر

دقیقه 85: شوت ناگهانی بابک مرادی به شکلی خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 86: محمدجواد محمدی به خوبی توپ را به بابک مرادی رساند تا این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه مرادی دقت لازم را نداشت و تبدیل به اوت شد.

* پنج دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم منظور شد.

6442