مسعود شجاعی بازهم در گلزنی ناکام ماند/ دوران کاپیتان سابق تیم ملی به پایان رسیده است؟

مسعود شجاعی بازهم در گلزنی ناکام ماند/ دوران کاپیتان سابق تیم ملی به پایان رسیده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- مسعود شجاعی پنالتی خود را مقابل پرسپولیس از دست داد تا فصل ناموفقش تکمیل شود.

به گزارش فوتبالی، مسعود شجاعی چند فصلی است که به فوتبال ایران برگشته و فوتبالش را در تیم‌های متوسط می‌گذراند. او در تابستان از نساجی به هوادار پیوست تا دوباره شاگرد ساکت الهامی شود. اوضاع در هوادار اما برای این ستاره به خوبی پیش نرفت.

شجاعی که در آستانه ورود به پنجمین دهه زندگی‌اش قرار دارد، این فصل را بدون گلزنی برای هوادار به پایان برد. در حالی که امشب هوادار میزبان پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام‌حذفی بود، مسعود شجاعی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست دروازه قرمزها را باز کند. شجاعی البته توپ را تا حد امکان به گوشه دروازه فرستاد ولی شیرجه بلند بیرانوند، او را ناکام گذاشت.

با حذف هوادار حالا فصل برای مسعود شجاعی هم بدون گل زده به پایان رسیده است. هر چند که شجاعی چندان هم فرصت بازی پیدا نکرد و در معدود حضورهایش هم، آن قدر تاثیر گذار نبود. به نظر می‌رسد فوتبال برای شجاعی تقریبا به‌پایان رسیده باشد و کاپیتان سابق تیم ملی، در آستانه آویختن کفش‌هایش قرار دارد.

با این حال مسعود شجاعی در مصاحبه‌های این فصلش نشان داده که تصمیمی برای بازنشستگی ندارد. او حتی گفته بود تلاشش را خواهد کرد تا در قطر چهارمین جام‌جهانی خود را تجربه کند؛ فرصتی که کی‌روش به کاپیتان سابقش نداد. 

شاید با گذشت فصل تقریبا ناموفق برای شجاعی، تصمیم او عوض شده باشد. مسعود شجاعی یکی از معدود ستاره‌های ایرانی است که در لالیگا بازی کرده و اولین بازیکن ایرانی است که تجربه بازی در سه جام‌جهانی را به دست آورد.

2509