مانع بزرگ منچستر یونایتد در راه جذب هری کین

مانع بزرگ منچستر یونایتد در راه جذب هری کین

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد پس از این‌که دنیل لوی مالک تاتنهام اعلام کرد برای جذب کین باید او را بکشند به دنبال 5 گزینه دیگر لیست خود برای خط حمله می‌رود.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد با توجه به این‌که انتظار می‌رود دنیل لوی مالک تاتنهام سنگ بزرگی بر سر راه خروج هری کین بگذارد به دنبال 5 گزینه دیگر لیست مهاجمان مد نظر خود خواهد رفت.

هری کین ستاره بزرگ تاتنهام که در این فصل رکورد بیشترین گل زده تاریخ این تیم را از آن خود کرد هدف اصلی اریک تن هاگ برای تقویت خط آتش تیمش در این تابستان بوده در حالی که معامله با دنیل لوی مانند گذشته سخت خواهد بود، در نتیجه با وجود این‌که امید به این انتقال هنوز کاملا از بین نرفته شیاطین سرخ به دنبال گزینه های جانشین خود خواهند رفت که شامل ویکتور اوسیمهن از ناپولی، راسموس هویلند مهاجم جوان آتالانتا، گونسالو راموس ستاره بنفیکا و کولو موآنی مهاجم آینتراخت فرانکفورت هستند. این گزینه ها توسط منابع معتبر ارائه شده اند درحالی که کین گزینه ایده آل تن هاگ به شمار می‌رود.

با وجود این‌که هری کین به پایان قراداد خود نزدیک می‌شود تاتنهام ممکن است از مبلغ قابل توجهی که می‌تواند از فروش او به دست بیاورد صرف نظر کند و بگذارد تا این مهاجم انگلیسی پس از اتمام قرارداد در تابستان آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

2102