توصیف جالب کاپیتان منچستریونایتد از الدترافورد: یک دژ محکم

توصیف جالب کاپیتان منچستریونایتد از الدترافورد: یک دژ محکم

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد می گوید که الدترافورد در فصل 2022/23 به یک دژ و سنگر محکم شباهت داشت. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد عصر یک شنبه با پیروزی دو بر یک مقابل فولام در ورزشگاه الدترافورد به کار خود در لیگ برتر انگلیس پایان دادند. آن‌ها با 75 امتیاز، در رده سوم قرار گرفتند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز کسب کردند. شیاطین سرخ در این فصل در الدترافورد، واقعا تیم محکمی بودند و توانستند 27 بار در استادیوم خانگی پیروز شوند. 

هری مگوایر در مصاحبه‌ای با مجله رسمی منچستریونایتد راجع به الدترافورد گفت: "هواداران بسیار مهم هستند. آن‌ها ما را در هر جای این کشور دنبال می کنند. فرقی ندارد در خانه باشیم یا خارج از خانه. اما در الدترافورد، اگر می خواهید به عنوان یک تیم به موفقیت برسید، باید اطمینان حاصل نمایید که شرایط برای تیم‌های حریف بسیار سخت باشد و این کاری بود که ما در این فصل انجام دادیم. چند نمایش بسیار بزرگ داشتیم، نتایج بسیار خوبی گرفتیم و ثبات کافی را داشتیم. هواداران نقش مهمی در این روند ما داشتند و هیچ وقت دست از تشویق کردن برنداشتند. هواداران می دانند که می توانند برخی اوقات، تفاوت را رقم بزنند. الدترافورد تبدیل به یک دژ محکم شده بود."

4416