خصومت یا دلسوزی؟ درخواست اسطوره منچستر یونایتد برای فروش دخیا

خصومت یا دلسوزی؟ درخواست اسطوره منچستر یونایتد برای فروش دخیا

 

پایگاه خبری فوتبالی – روی کین علی رغم کسب دستکش طلایی لیگ جزیره توسط داوید دخیا منچستر یونایتد را به فروختن این دروازبان اسپانیایی تشویق کرد.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا در روز یکشنبه توانست یک پنالتی را مهار کند و در پایان بازی هم جایزه دستکش طلایی اش را دریافت کرد اما روی کین کاپیتان سابق یونایتد هم‌چنان او را در حد استاندارد های لازم نمی‌داند. روی کین بار دیگر از اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد درخواست کرد تا از شر داوید دخیا خلاص شود، نظر او حتی پس از عملکرد درخشان دروازبان اسپانیایی در آخرین روز لیگ هم پا بر جا ماند. دخیا 32 ساله در نیمه اول بازی مقابل فولام توانست پنالتی الکساندر میتروویچ را مهار کند تا با جلوگیری از دو گله شدن تیم فولام زمینه را برای بازگشت شیاطین سرخ به بازی مهیا کند.

روی کین درباره ادعای خود گفت:" آن‌ها دخیا را بیخود بزرگ نشان می‌دهند، اگر تصمیم با من بود سریعا او را می‌فروختم، او کسی نیست که بتواند به یونایتد در مسیر رسیدن دوباره به قهرمانی کمک کند، قطعا نیست. این‌که همه او را تحسین می‌کنند مسخره است، این وظیفه اوست."

سخنان روی کین زمانی زده شده که آینده دخیا در اولدترافورد نامشخص است و تا به حال قرارداد جدیدی را با یونایتدی ها به امضا نرسانده است و تن هاگ هم با اصرار بر ماندن او پس از بازی مقابل فولام گفت:" باید دوباره بگویم، مانند چیزی که بازی قبل، هفته قبل و هر دفعه گفته ام ما می‌خواهیم که او بماند. خودش هم می‌خواهد بماند و با هم به توافق خواهیم رسید."

2102