رونمایی از شرط ربیعی برای ماندن در مس رفسنجان

رونمایی از شرط ربیعی برای ماندن در مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- محمد ربیعی در چه شرایطی فصل آینده به کار خود در مس رفسنجان ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان در لیگ بیست و دوم موفق شد به روند صعودی خود با محمد ربیعی ادامه بدهد، آنها پس از اینکه در سال اول و دوم به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های هشتمی و ششمی در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم شده بودند در سومین سال حضور در لیگ برتر نیز با کسب رتبه پنجم جایگاه خود را ارتقا دادند تا مدیران این باشگاه همچنان علاقه‌مند به همکاری با محمد ربیعی باشند.

ربیعی که یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم امید بود اما در جلسه با مسولان کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال پیشنهاد هدایت تیم امید را رد و اعلام کرد که ترجیح می‌دهد در این مقطع، به فعالیتش در رده باشگاهی ادامه دهد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید فصلی که گذشت، آخرین فصل حضور ربیعی در مس باشد و این موضوع کاملا از مصاحبه‌های او مشهود بود اما در شرایطی که هنوز تکلیف حضور او در گل گهر مشخص نشده( باشگاه سیرجانی به دنبال همکاری با مربی خارجی است و اگر این اتفاق رخ ندهد احتمالا سراغ سرمربی موفق مس رفسنجان خواهد رفت) این احتمال وجود دارد که او به کارش در مس ادامه دهد.

ربیعی در مصاحبه امروزش، اعلام کرده که مشکلی برای ادامه همکاری با مس ندارد منتهی او خواسته‌هایی دارد که مدیران این باشگاه باید آنها را برآورده کنند:" در شرایط فعلی خواسته هواداران مس رفسنجان این است که تیم را برای فصل بعد آسیایی کنیم و در همین راستا من هم شرط گذاشتم که شرایط برای این رقابت در باشگاه مهیا باشد. در طول فصل پیش و بعد از آن اگر چند بار صحبت از جدایی کردم به‌خاطر مشکلاتی بود که در طول فصل پیش با آن مواجه شدیم و به آنها اشاره داشتم.»

خواسته اصلی ربیعی، وجود بودجه مناسب برای مس رفسنجان است تا او بتواند تیمش را آنطور که دوست دارد، تقویت کند.

حال باید دید آیا ربیعی برای پنجمین سال متوالی با مس ادامه می‌دهد یا اینکه روی نیمکت تیم دیگری خواهد نشست؟

7655