توصیه جالب ساپینتو به هواداران استقلال: فراموش نکنید بیرانوند چه کرد!

توصیه جالب ساپینتو به هواداران استقلال: فراموش نکنید بیرانوند چه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- ساپینتو می‌گوید از رفتار بیرانوند در دربی برگشت خوشش نیامده و آن را از یاد نبرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از کورس شدیدی سرخابی‌ها در لیگ داشتند، فینال جام‌حذفی مزید بر علت شد تا کری‌خوانی‌ها بین بازیکنان دو تیم اوج بگیرد. استقلالی‌ها و پرسپولیسی‎‌ها حدودا یک ماهی است که در بیشتر مصاحبه‌هایشان، بهم کنایه می‌زدند. بیرانوند گلر ملی‌پوش و آماده این روزهای پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که حسابی برای آبی‌ها کری خوانده است.

بیرانوند پس از پیروزی شیرینی که سرخ‌ها در دربی قبلی به‌دست آوردند، شادی نامناسبی را با دستش انجام داد که اصلا به مذاق استقلالی‌ها و هوادارانشان خوش نیامد و باشگاه استقلال از او شکایت کرد. او همچنین جواب صحبت‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از بازی را داد که گفته بود آماده‌ایم را هم ببریم. بیرانوند در میکسدزون به سرمربی پرتغالی کنایه زد و خطاب به ساپینتو گفت ما رقیب استقلال نبودیم، رئال مادرید را دعوت کنند و ببرند!

قصه کری‌خوانی بیرانوند و ساپینتو اما به همین جا خلاصه نشد و به تقابل حذفی دو تیم که فردا برگزار می‌شود هم کشیده شد. جدال لفظی این دو بلافاصله پس از پایان مرحله نیمه‌نهایی استارت خورد. بیرانوند با انتقاد از درخواست استقلالی‌ها برای قضاوت داور خارجی در دربی، گفت ساپینتو نترسد و انشاالله هر تیمی کیفیت فنی بهتری داشت، برنده شود.

این موضوع به کنفرانس خبری قبل از فینال هم کشیده شد و خبرنگاران از سایپنتو درباره کری‌های علیرضا بیرانوند پرسپیدند. ساپینتو هم اینطور جواب داد: "به دروازه بان حریف احترام می‌گذاریم. احساس خوبی به او دارم کامل دروازه‌بان حریف مورد احترام من است اما بازیکنان ما، هواداران ما، کاری که بعد از دربی او برگشت انجام داد را فراموش نمی‌کنند. ما باید به هم احترام بگذاریم. چه ببریم چه ببازیم باید به هم احترام بگذاریم ولی این مدل تحریک‌ کردن‌ها برای فوتبال خوب نیست."

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش هم توصیه جالبی برای هواداران این تیم داشت و اضافه کرد: "علیرضا گلر خوبی است برایش احترام قائلم اما از کاری که کرد خوشم نیامد و من یادم نمی‌رود و امیدوارم فردا تماشاگران‌مان هم یادشان نرود.:"

صحبت‌های ساپینتو می‌تواند فضای سکوهای آبی را علیه بیرانوند بسیج کند و شاید جرقه شروع ناآرامی روی سکوها باشد. جالب اینکه همین امروز هم هواداران استقلال که خود را به محل تمرین استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی رسانده بود، شادی بیرانوند را دقیقا تقلید کردند تا در آستانه دربی برای او کری خوانده باشند.

فردا هم احتمالا باید منتظر کری‌خوانی‌ بیرانوند یا ساپینتو باشیم؛ البته هر کدام که فاتح جام حذفی باشند! چرا که شاید بازنده، ترجیح بدهد با سکوت استادیوم آزادی را ترک کند.

2509