نظر لمپارد درباره سرمربیگری پوچتینو در چلسی

نظر لمپارد درباره سرمربیگری پوچتینو در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد معتقد است که مائوریسیو پوچتینو مربی بزرگی است و می تواند چلسی را به شکوه گذشته‌اش بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل، مائوریسیو پوچتینو رسماً به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد و حالا این سرمربی آرژانتینی قرار است هدایت آبی‌های لندن را برعهده بگیرد. چلسی در فصل 2022-23، اصلاً اوضاع و احوال خوبی نداشت و حتی نتوانست به 50 امتیاز برسد و رکورد بدترین فصل تاریخش را از نظر امتیازگیری به ثبت رساند. اما با این وجود، هواداران چلسی، امید زیادی به آینده با پوچتینو دارند. 

لمپارد در مصاحبه‌ای با تاک اسپورت راجع به پوچتینو گفت: "من یکی از هواداران بزرگ پوچتینو هستم. فکر می کنم که او مربی بسیار خوبی است و می تواند این تیم را به مراحل بالاتر ببرد. سطح پوچتینو قبلاً ثابت شده و گذشته نشان می دهد که او می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. او در تاتنهام و پاریسن ژرمن، تیم بسیار خوب و متحدی ساخته بود و بازیکنان از کار کردن با او لذت می بردند."

"البته دوست ندارم فشار زیادی روی پوچتینو بگذارم، اما کارهای زیادی است که او باید انجام دهد. در فصل گذشته ما اصلاً خوب نبودیم و باید آن را به فراموشی بسپاریم. من هیچ شکی به توانایی‌های پوچتینو ندارم."

4416