طعنه غیرمستقیم و چند باره قلعه‌نویی به برنامه نود و فردوسی پور: برنامه‌ای بود که ضد ایرانی و غرق در خارجی بود!

طعنه غیرمستقیم و چند باره قلعه‌نویی به برنامه نود و فردوسی پور: برنامه‌ای بود که ضد ایرانی و غرق در خارجی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که چند سالی از تعطیلی برنامه نود می‌گذرد، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران، هنوز و هر از گاهی، علیه این برنامه و بهتر بگوییم، مجری و تهیه‌کننده‌اش، موضع می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، نکته مشترک اکثر مصاحبه‌های امیر قلعه‌نویی، اشاره او به جام ملتهای آسیا در سال 2007 و اتفاقاتی است که منجر به کنار رفتن او از نیمکت تیم ملی شد.

قلعه‌نویی که ویژه‌برنامه عادل فردوسی‌پور با حضور دکتر بیژن ذوالفقارنسب و امیرحاج رضایی پس از ناکامی تیم ملی در جام ملتها را در آن مقطع، دلیل اصلی جدایی اجباری‌اش از تیم ملی می‌داند و سر همین مساله، در همه سالیان گذشته، بارها و بارها از عادل فردوسی‌پور انتقاد کرده، دیروز و در حاشیه تمرین تیم امید و بدون اسم بردن از عادل فردوسی پور، دوباره به او و برنامه نود طعنه زده است.

سرمربی تیم ملی در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرنگاران در حاشیه تمرین دیروز تیم امید ایران، درباره عملکرد خوب بازیکنان لژیونر در تیمهایشان گفته است: "اگر مهدی طارمی افتخاری کسب کرده، اول برای ایران است. امیدوارم لژیونرهای بیشتری داشته باشیم و افتخارات زیادی کسب کنند. در سال 2006 گفتم و 10 سال با آقایان جنگیدم که ایرانی را باور کنید. یک برنامه‌ای بود که ضد ایرانی و غرق در خارجی‌ها بود."

به نظر می‌رسد قلعه‌نویی از هر فرصتی برای یادآوری ماجراهای آن برنامه، برکناری‌اش از تیم ملی استفاده می‌کند. البته جیزی که مشخص است اختلاف بین امیر قلعه‌نویی و عادل فردوسی‌پور، موضوعی است که هیچوقت حل نخواهد شد. قلعه‌نویی در تمام روزهایی که در استقلال و سپاهان هم سرمربی بود با برنامه نود مشکل داشت و بارها و بارها سکوهای استقلالی ورزشگاه آزادی در زمان حضور قلعه نویی در استقلال، علیه فردوسی پور شعار می دادند و کار به جایی رسیده بود که او برای گزارش بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی، انتخاب نمی‌شد.

1984