انتقاد از دستیار قلعه‌نویی در تبریز بالا گرفت

انتقاد از دستیار قلعه‌نویی در تبریز بالا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - آلین دینکا مربی دروازه‌بانان رومانیایی با جدایی از تراکتور فقط در تیم ملی شاغل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آلین دینکا مربی دروازه‌بانان رومانیایی از لیگ نوزدهم به تراکتور پیوست و نزدیک به چهار فصل وظیفه تمرین‌دهی به سنگربانان تراکتور را برعهده داشت.

دینکا که ابتدای فصل گذشته با پیشنهادی جدی از یک تیم تهرانی هم روبه‌رو شده بود، درنهایت باتوجه به قرارداد سفت و سختی که با تراکتور داشت، در جمع پرشورها ماندنی شد.

درنهایت تلاش آلین در طول این سال‌ها در ایران منجر به اعتماد امیر قلعه‌نویی به وی شد و سرمربی تیم ملی از وی برای حضور در کادرفنی خود دعوت کرد. اتفاقی که با موافقت باشگاه تراکتور مواجه شد تا این مربی به طور همزمان در تراکتور و تیم ملی شاغل باشد.

در ادامه باوجود قرارداد مربی رومانیایی با تراکتور، تصمیم پاکو خمز مبنی بر اضافه کردن دستیاران اسپانیایی باعث شد تا کار آلین هم در تبریز به پایان برسد و وی با آسودگی خاطر بیشتری روی دروازه‌بانان تیم ملی تمرکز کند.

اما شاید جالب باشد که بدانید آلین در تبریز پس از دوره‌ کار نسبتا طولانی، مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی معتقدند این مربی رومانیایی نتوانسته بازی با پای اخباری را در طول این سال‌ها بهتر کند و البته از همه مهم‌تر در آموزش دروازه‌بان جایگزین هم ناموفق بوده است.

مثال بارز این موضوع رضا سیف‌احمدی دروازه‌بان رده‌های پایه تراکتور است که پس از ۶ فصل حضور در تراکتور حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته یا حتی مهدی حقیقت که هیچ‌گاه نتوانست در روزهای نبود اخباری، خودی نشان دهد.

با این حال آلین مورد اعتماد قلعه‌نویی است و حالا با بهترین دروازه‌بانان ایران تمرین می‌کند و در جام ملت‌های آسیا هم‌ حاضر خواهد بود.

1997