مدافع اینتر: از کیفیت منچسترسیتی آگاه هستیم

مدافع اینتر: از کیفیت منچسترسیتی آگاه هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - متئو دارمیان مدافع ایتالیایی اینتر می گوید که آن‌ها از کیفیت سیتی آگاه هستند و می دانند که چه کار سختی در بازی شنبه شب دارند.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های اینتر و منچسترسیتی فینال لیگ قهرمانان در استادیوم آتاتورک استانبول برگزار خواهند کرد. 

به نقل از سایت رسمی اینتر، متئو دارمیان گفت: "چندباری در زمان حضورم در منچستریونایتد با سیتی بازی کردم. البته همه می دانیم که سیتی چه بازیکنان باکیفیتی دارد و می تواند چه کارهایی انجام دهد. باید مصمم و متمرکز باشیم تا بتوانیم برای آن‌ها مشکل ساز شویم."

"روزنامه‌ها می گویند که سیتی شانس اصلی قهرمانی است، اما تلاش می کنیم تا ایده‌هایمان را در زمین با قلب و فداکاری به اجرا بگذاریم. جزییات تعیین کننده هستند. باید تصمیمات درستی در بازی بگیریم. هدف ما فقط قهرمانی است، اما سیتی نیز تیم بسیار قدرتمندی می باشد."

"من قبلاً در یونایتد بازی کردم، پس این دیدار بزرگی برایم است. از هیچ تلاش و کوششی در این بازی دریغ نخواهیم کرد. می خواهیم با تمام توان برای باشگاه، هواداران و مربیان بجنگیم. اگر بتوانیم این جام را به خانه بیاوریم، کار بزرگی کرده‌ایم. تیم وضعیت خوبی دارد. بعضی از بازیکنان احساساتی شده‌اند. از نظر ذهنی و جسمی در شرایط ایده‌آلی قرار داریم."

4416