دلیل عجیب دعوت نشدن شهریار مغانلو به تیم ملی!

دلیل عجیب دعوت نشدن شهریار مغانلو به تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید الهویی درباره علت عدم حضور مغانلو در لیست نهایی تیم ملی توضیحات عجیبی داد.

به گزارش فوتبالی، اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران به مانند همیشه سوالات و ابهاماتی به همراه داشت. در این لیست که عصر پنجشنبه از طرف امیر قلعه نویی اعلام شد در حالی دعوت از برخی بازیکنان برای همه جالب بود که غیبت چند بازیکن اسم و رسم دار هم حسابی به چشم آمد.

در همین خصوص سعید الهویی یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی که دیشب در استودیوی برنامه شب‌های فوتبالی حضور داشت، ضمن تاکید بر این نکته که خط خورده‌های این اردو برای اردوهای بعدی شانس یکسان با دیگران دارند، نسبت به چرایی عدم حضور چند بازیکن توضیحاتی ارائه کرد اما وقتی مجری برنامه از او درباره شهریار مغانلو پرسید واکنش عجیبی از خود نشان داد.

الهویی ابتدا صرفا به پاسخی کوتاه بسنده کرد و گفت: «پایانِ باز!». اما وقتی با اصرار مهدی توتونچی مواجه شد این توضیح را ارائه کرد: «برای آقای قلعه‌نویی صرفا توانایی فنی بازیکنان ملاک نیست. بلکه به رفتارها و حرکات آنها در فضای خارج از تیم هم توجه دارد. او همیشه به بازیکنان می‌گوید باید حتی مراقب راه رفتنشان باشند.»

مربی تیم ملی با مثالی از محمدحسین کنعانی زادگان هم گفت: «آقای قلعه نویی روز اول به حسین کنعانی زادگان گفت که باید درباره آن پست مربوط به کی‌روش عذرخواهی کند و او هم پذیرفت. لذا تمامی رفتارهای بازیکنان برای کادر فنی تیم ملی ملاک است.»

از این توضیحات اینگونه می توان استنباط کرد که احتمالا از شهریار مغانلو خطایی غیر فوتبالی سر زده که باعث شده سرمربی تیم ملی نخواهد آقای گل لیگ را در تیمش داشته باشد. هرچند اگر هم خطایی بوده هنوز رسانه‌ای نشده است. این در حالی است که امیر قلعه نویی در دو بازی دوستانه تیم ملی در روزهای نوروزی مقابل روسیه و کنیا، نشان داد که به مغانلو علی رغم انتقادهای فنی، اعتقاد ویژه ای دارد.

6442