رفتار زشت ستاره بایرن مونیخ با گواردیولا در منچسترسیتی

رفتار زشت ستاره بایرن مونیخ با گواردیولا در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - The Times ادعا کرد که ژائو کانسلو در ماه ژانویه از گوش دادن به حرف‌های پپ گواردیولا در جلسه تیمی امتناع کرد و ترجیح داد تا هندزفری در گوشش قرار دهد، آن هم در حالی که گواردیولا در حال صبحت با بازیکنان تیم بود و به خاطر این موضوع بود که سرمربی سیتیزن‌ها از بگریستین درخواست کرد تا او را از این باشگاه بیرون کنند.

به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه در یک انتقال بسیار ناگهانی، کانسلو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. کانسلو در زمان حضورش در منچسترسیتی، یکی از مهره های کلیدی پپ گواردیولا بود، اما گفته می شود به خاطر جروبحث با همین سرمربی اسپانیایی، مجبور به خروج از اتحاد شد. این که چرا منچسترسیتی درست قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی به بهترین مدافع کناری لیگ برتر اجازه خروج داد، یکی از علامت سوال‌های بزرگ آن مقطع از فصل بود. 

اما حالا The Times ادعا کرد که در یک جلسه تیمی در ماه ژانویه، ژائو کانسلو که به خاطر نیمکت نشینی به شدت از دست پپ گواردیولا ناراحت بود، به جای گوش دادن به حرف‌های سرمربی سابق بارسا، هندزفری در گوشش قرار داد و با این کار به گواردیولا توهین کرد. البته گواردیولا نیز با همکاری چیکی بگیریستین، چند روز بعد او را از سیتی بیرون کردند. 

4416