ادعای فلورنتینو پرز: امباپه روزی به رئال مادرید می‌پیوندد

ادعای فلورنتینو پرز: امباپه روزی به رئال مادرید می‌پیوندد

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که بالاخره روزی کیلیان امباپه به سانتیاگو برنابئو خواهد آمد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، در حالی که همگان مطمئن بودند کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌پیوندد، اما این ستاره فرانسوی در آخرین لحظه، قراردادش را با پاریسن ژرمن تا پایان فصل 2023-24 تمدید کرد تا داستان او همچنان ادامه داشته باشد. رئال مادرید همیشه مشتری اصلی امباپه بوده و باید دید که سرنوشت ستاره فرانسوی چه می شود. 

به نقل از سایت گل، امباپه سال آینده می تواند به صورت رایگان از پاریسن ژرمن جدا شود. البته در سال 2021 پرز پیشنهاد 220 میلیون یورویی به ناصر الخلیفی ارسال کرد تا قهرمان جام جهانی 2018 را خریداری کند، اما با جواب منفی مدیران پی‌اس‌جی روبرو شد. 

یک هوادار رئال مادرید در خیابان از فلورنتینو پرز درباره اینکه آیا ممکن است ستاره 24 ساله به لوس بلانکوس بپیوندد، سوال پرسید که پرز در جواب گفت: "بله، اما نه امسال."

اگر امباپه قراردادش را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید نکند، پرز می تواند مذاکراتش را با این مهاجم فرانسوی از ژانویه 2024 آغاز کند و به نظر می رسد که پرز از انجام این انتقال بسیار مطمئن است.

4416