کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال:با آل اشپورت مشکلات قبلی را نخواهیم داشت

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال:با آل اشپورت مشکلات قبلی را نخواهیم داشت

محمد درخشان در گفت وگو با ایرنا درخصوص انتخاب دوباره شرکت آل اشپورت به عنوان حامی مالی تیم های ملی که وظیفه تامین البسه تیم های رده های سنی مختلف را برعهده دارد، اظهار داشت: پیشنهادات برای همکاری با فدراسیون فوتبال ایران بسیار بیشتر از گذشته بود.
وی افزود: در سال های قبل تعداد محدودی برند شناخته شده برای همکاری با ما وارد مذاکره می شدند اما امسال این تعداد افزایش یافت و حتی آدیداس و جوما نیز پیشنهادات خود را ارائه کردند.
درخشان گفت: برخی ها تنها در حد مذاکره ابتدایی پای به میدان گذاشته و حتی پیشنهاد و قرارداد رسمی ارائه نکردند و تعدادی نیز با جدیت بیشتری خواهان اسپانسرینگ بودند.
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخاب حامی مالی را از چهار منظر مختلف کارشناسی انجام دادیم و روی قیمت ها و و با تمرکز روی سبدی که فدراسیون مشخص کرده است در نهایت آل اشپورت گزینش شد.
وی با بیان اینکه از نظر برندینگ شرکت آدیداس بیشترین امتیاز را داشت، گفت: برای انتخاب نهایی قیمت، کیفیت و عناصر قرارداد و پیشنهادات ارائه شده را با کارشناسی زیر ذره بین بردیم.
مشاور اقتصادی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مباحث انتخاب حامی مالی پیچیده است، گفت: برخی از برندها برای تامین خواسته های ما هفت ماه زمان می خواستند و تعدادی نیز نیاز به 4 یا 2 ماه زمان داشتند.
همچنین نحوه و محل تحویل البسه نیز بسیار مهم است که دبیرکل فدراسیون فوتبال آنرا پیگیری خواهد کرد.
وی افزود: مذاکرات و توافقات نهایی انجام شده اما فدراسیون نمی تواند آنرا در اختیار رسانه ها قرار دهد، چرا که این یک قرارداد محرمانه است.
درخشان درمورد اینکه آیا مشکلات قبلی آل اشپورت با فدراسیون که به دلیل کیفیت پایین البسه ایجاد شده بود، تکرار نخواهد شد؟ اظهار داشت: برای داشتن کیفیت مناسب نیاز به نظارت است و تدابیری اندیشیده شده تا مشکلات سال های قبل تکرار نشود.
وی افزود: برای تحویل گرفتن البسه با کیفیت، شروطی گذاشته ایم و مکانیزم خاصی هم تنظیم شده است که با مشکل موجه نشویم .
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه محصولات برندهای مختلف همگی در چین و محله ای خاص تولید می شود، ادامه داد: جدیت در تحویل بموقع و درست البسه و همچنین مقدار هزینه ای که می شود بسیار مهم است. زمانی شما لباس 20 دلاری می خواهید که به طور یقین کیفیت آن با لباس 50 دلاری قابل مقایسه نیست.
وی درمورد اینکه چرا فدراسیون با برند جوما به توافق نرسید؟ اظهار داشت: جوما یک گزینه جدی بود پیشنهاد خوبی هم داشت اما نمی توانست با وضعیتی که ما داریم و البته پیشنهادات بهتر آل اشپورت رقابت کند.
ورزشی**3783** 1701

انتهای پیام /*