صحبت‌های ستاره منچسترسیتی درباره آینده‌اش

صحبت‌های ستاره منچسترسیتی درباره آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی در مصاحبه‌ با Telefoot اعلام کرد که هنوز تصمیمی درباره پیشنهاد پاریسن ژرمن نگرفته. 

به گزارش فوتبالی، مدتی است که پاریسن ژرمن به شدت برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی را زیرنظر دارد و او را به عنوان جانشین لیونل مسی در نظر گرفتند که هفته پیش به اینتر میامی پیوست. سیلوا فصلی فراموش نشدنی با سیتی داشت. او توانست قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شود و یکی از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در فصل 2022-23 بود. 

به نقل از سایت گل، برناردو سیلوا در مصاحبه‌ای با تله‌فوت گفت: "پیشنهاد پاریسن ژرمن؟ حقیقتاً چیزی نمی دانم. در چند هفته یا چند ماه آینده خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر فقط به این قهرمانی بزرگ در چمپیونز لیگ فکر می کنم. افتخار بزرگی کسب کرده‌ایم و فعلاً نمی خواهم به چیز دیگر فکر کنم."

ژروم روتن ستاره سابق پی‌اس‌جی به برناردو سیلوا پیشنهاد کرد که اصلاً پیشنهاد تیم فرانسوی را قبول نکند، چون به نظرش، فلسفه پاریسن ژرمن به درد برناردو سیلوا نمی خورد.

برناردو سیلوا در فصل 2022-23 55 بار با پیراهن سیتی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و توانست آمار 7 گل و 8 پاس گل را به ثبت برساند.

4416