نگرانی رییس بایرن مونیخ در مورد خرج‌های کلان عربستانی‌ها

نگرانی رییس بایرن مونیخ در مورد خرج‌های کلان عربستانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رییس افتخاری بایرن مونیخ فاش کرد که حضور بازیکنان بزرگ فوتبال در لیگ عربستان، او را خیلی نگران کرده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم‌های عربستانی سالی شلوغ و هیجان انگیزی را پشت سر می گذرانند. النصر در ژانویه کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و فصلی 200 میلیون یورو به این ستاره پرتغالی می دهد و هفته پیش کریم بنزما قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرد و به الاتحاد پیوست. الهلال عربستان نیز می خواست لیونل مسی را با قراردادی 500 میلیون یورویی در سال جذب کند، اما برنده هفت توپ طلا ترجیح داد تا به اینتر میامی بپیوندد. 

به نقل از بیلد، هوینس درباره این ترانسفرهای اخیر گفت: "من نگران اتفاقاتی که در عربستان سعودی افتاده است هستم. به نظر می رسد که آن‌ها منابع مالی نامحدودی دارند. البته نمی خواهم انتقاد کنم، چون بی فایده است. باید راه و متدهای دیگری برای مقابله با آن‌ها پیدا کنیم  قطعاً در 10 سال آینده، کاری سختی در یپش داریم. شما در گلف دیدید که آن‌ها همه چیز را مال خود کرده‌اند. خوشبختانه فقط می توانند با 11 بازیکن بازی کنند و یک تیم می تواند 15-16 بازیکن در اختیار داشته باشد و همیشه بیش از 50-60 بازیکن باکیفیت در دنیا هستند که می توانیم برای خرید آن‌ها اقدام کنیم."

4416