عکس؛ رونالدو و شروع تمریناتش با تیم ملی پرتغال

عکس؛ رونالدو و شروع تمریناتش با تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در این فیفادی قرار است به مصاف تیم ملی بوسنی و تیم ملی ایسلند برود و کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال از امروز به تمرینات تیم ملی پرتغال اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پس از جام جهانی ناکامی که داشت، اکنون به رقابت های یورو 2024 امیدوار است. پرتغال در حال حاضر روبرتو مارتینز را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد. این مرد اسپانیایی اعتقاد ویژه ای به کریستیانو رونالدو دارد و همچنان او را در لیست خود قرار می دهد. ستاره پرتغالی هم هنوز قصدی برای خداحافظی از تیم ملی پرتغال ندارد.

رونالدو در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می زند و در فصلی که گذشت نتوانست قهرمان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان یا حتی قهرمان رقابت های جام حذفی عربستان شود و باید دید که اوضاع در ادامه برایش در فوتبال عربستان خوب پیش می رود یا خیر.

کریستیانو رونالدو در تمرینات تیم ملی پرتغال ظاهر بسیار شاداب و خوبی داشت و به نظر می رسد که کاملا سرحال است. رونالدو همواره در تیم ملی پرتغال سعی کرده است تا از لحاظ ظاهری، شاداب باشد تا بتواند به هم‌تیمی های خود روحیه بدهد و به عنوان یک کاپیتان هم‌تیمی هایش بتوانند روی او تکیه کنند.

1470