درخواست ستاره بایرن مونیخ: اجازه دهید به پی‌اس‌جی بروم

درخواست ستاره بایرن مونیخ: اجازه دهید به پی‌اس‌جی بروم

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پاریسن ژرمن همانند همیشه تابستان شلوغی در انتظارش باشد و حالا در یک قدمی جذب لوکاس هرناندز قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، لوکاس هرناندز در جولای سال 2019 با مبلغ 80 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ پیوست و روزهای پرفراز و نشیبی را در باواریا تجربه کرده است. حالا این مدافع فرانسوی که در جام جهانی 2022 رباط صلیبی‌اش پاره شد و دیگر نتوانست برای باواریایی‌ها به میدان برود، به مدیران باشگاه بایرن اطلاع داده که دوست دارد به پاریسن ژرمن بپیوندد. فلوریان پلتنبرگ ژورنالیست اسکای اسپورتس آلمان نیز این خبر را تایید کرد و در ادامه گفت که حتی مدیران بایرن مونیخ نیز با درخواست او موافقت کرده‌اند، اما 60 میلیون یورو می خواهند. 

هرناندز می تواند در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ برای پاریسن ژرمن بازی کند. چند هفته قبل سرخیو راموس 37 ساله تایید کرد که فصل آینده دیگر در پارک دو پرنس توپ نخواهد زد و پرسنل کیمپمپه نیز در حال ریکاوری از مصدومیت آشیل پایش می باشد و شاید بخش اعظمی از فصل 2023-24 را از دست بدهد. 

پاریسی‌ها تاکنون لیونل مسی را از دست داده‌اند، اما توانسته‌اند تا مانوئل اوگارته و مارکو آسنسیو را به خدمت بگیرند و هنوز آینده امباپه مشخص نیست.

4416