چالش‌هایی که مسی در تیم ملی آرژانتین در پیش دارد

چالش‌هایی که مسی در تیم ملی آرژانتین در پیش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی که پس از به پایان رسیدن قراردادش با پاری سن ژرمن راهی اینترمیامی در فوتبال آمریکا شد، همچنان در سن 35 سالگی در تیم ملی آرژانتی حضور دارد و ستاره و کاپیتان این تیم است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی اخیرا تاکید کرده است که قصد ندارد در رقابت های جام جهانی 2026 که قرار است در سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود، حضور داشته باشد و به این ترتیب جام جهانی 2022 قطر آخرین حضور او در رقابت های جام جهانی بوده است. مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی رسید و اکنون نمی خواهد در جام جهانی بعدی شرکت کند تا به این ترتیب به نوعی در اوج از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرده باشد.

اما اکنون که مسی قصدی برای حضور در جام جهانی 2026 ندارد پس چه چالش هایی در تیم ملی آرژانتین پیش رو دارد؟

لئو مسی می خواهد فعلا در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 بازی کند و به دنبال این است که بار دیگر در این رقابت ها به قهرمانی برسد. مسی در کوپا آمه ریکا 2021 به قهرمانی رسید و آن قهرمانی اولین جام ملی لیونل مسی بود. پس از آن، مسی می خواهد در بازی های مقدماتی جام جهانی 2026 حضور داشته باشد و به تیم ملی آرژانتین برای صعود به جام جهانی 2026 کمک کند.

1470