نظر سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد نزدیک شدن به اولین جامش

نظر سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد نزدیک شدن به اولین جامش

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا در مورد صعود تیمش به فینال لیگ ملت های اروپا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا با گل خوسلو در دقایق پایانی توانست با نتیجه دو بر یک پیروز شود و به فینال راه پیدا کند تا در مقابل کرواسی قرار بگیرد. اسپانیایی ها که در فینال قبلی مسابقات در مقابل فرانسه شکست خورده بودند، این بار با تمام قوا به دنبال قهرمانی هستند و دلافوئنته می خواهد با کسب جام، دوران جدیدش در لاروخا را آغاز کند.

لوئیز دلافوئنته در مورد بازی سخت ایتالیا و اسپانیا گفت:"در چنین بازیهایی همیشه فشار وجود دارد و این طبیعی است. کار بسیار دشوار است و در مقابل حریف مهمی نظیر ایتالیا قرار گرفتیم اما مهم این بود که با تعهد، جدیت و کیفیت ظاهر شدیم.  هرگز به خودمان تردیدی نداشتیم. می دانیم که این فرآیند به زمان نیاز دارد. دیر یا زود، شرایط ایده آل خواهد شد. هرگز به کار خودمان تردیدی نداشتیم. بازیکنان همه تلاش خود را داشتند. این بازی همچون یک نمایش فوق العاده بود.  خوسلو بازیکن بزرگی است و خیلی مهم است. تغییرات فوق العاده ای داشتیم. بازیکنان به خوبی روی اهداف خود تمرکز دارند و به تلاش ادامه می دهند. اونای سیمون؟ بارها گفته ام. سعی می کنم با خونسردی دروازه بان را انتخاب کنم. سیمون را از وقتی می شناسم که هجده ساله بود. مطمئنم که دروازه بان های فوق العاده ای داریم."

4125