سه ستاره‌ای که قرار است جای مودریچ، کروس و کاسمیرو را بگیرند(عکس)

سه ستاره‌ای که قرار است جای مودریچ، کروس و کاسمیرو را بگیرند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید یک خط هافبک فوق العاده با حضور لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو داشت و در نهایت در تابستان 2022 با انتقال کاسمیرو به منچستر یونایتد این مثلث به پایان خود رسید؛ البته که هنوز لوکا مودریچ و تونی کروس در رئال مادرید حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به دنبال تغییر نسل در خط هافبک خود و آوردن هافبک هایی جوان بود تا بتواند پس از به پایان رسیدن دوران لوکا مودریچ، کاسمیرو و تونی کروس جای خالی آن ها را پر کند و دچار افت نشود.

اکنون ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی و جود بلینگام سه هافبکی هستند که رئال مادرید روی آن ها به عنوان خط هافبک آینده خود حساب باز می کند و این بازیکنان قرار است افتخارات کروس، مودریچ و کاسمیرو را در رئال مادرید تکرار کنند.

اورلین شوامنی که یک هافبک دفاعی است در حال حاضر 23 سال دارد. جود بلینگام که به تازگی با رقمی حدود 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید آمده است، 19 سال سن دارد و ادواردو کاماوینگا که یک بازیکن آچار فرانسه است و توانایی بازی در پست های هافبک دفاعی، هافبک وسط و مدافع چپ را دارد، 20 سال دارد و به این ترتیب آینده روشنی پیش‌روی این سه بازیکن است.

1471