واکنش گریزمان به حضور مسی در لیگ آمریکا

واکنش گریزمان به حضور مسی در لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید و هم تیمی سابق لیونل مسی، درباره احساساتش راجع به حضور فوق ستاره آرژانتینی در اینتر میامی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از تمام شدن دوره 2 ساله لیونل مسی در پاریسن ژرمن، این ستاره آرژانتینی پیشنهاداتی از الهلال و بارسلونا داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت تا به اینتر میامی بپیوندد. حالا آنتوان گریزمان که سابقه هم تیمی بودن با مسی در بارسلونا را دارد، اذعان کرد که خودش نیز دوست دارد روزی در لیگ MLS بازی کند.

به نقل از سایت گل، گریزمان سی و دو ساله که فعلاً در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، راجع به انتقال بزرگ لیونل مسی به اینتر میامی گفت: "خوب، حضور در MLS رویای من نیز می باشد. رفتن مسی به آمریکا سروصدای زیادی به پا کرده است و در آینده بازیکنان بزرگ بیشتری به آمریکا خواهند رفت. می خواهم وقتی به MLS می روم، در بهترین شرایط خودم باشم، اما شک نکنید که رفتن به آمریکا، یکی از اهداف من در آینده است."

گریزمان ستاره سابق رئال سوسیداد، فصل خوبی را با اتلتیکومادرید پشت سر گذاشت و توانست 15 گل برای روخی بلانکوس به ثمر برساند. او حتی به عنوان بهترین بازیکن فرانسوی شاغل در خارج از لیگ فرانسه شناخته شد.

4416