ناراحتی ستاره سابق بارسلونا از کاپیتان شدن امباپه در فرانسه

ناراحتی ستاره سابق بارسلونا از کاپیتان شدن امباپه در فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید و سابق بارسلونا اعتراف کرد که خیلی سخت توانست کاپیتانی کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه را درک کند.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه برگزید. دیدیه دشان از نقش رهبری امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر به وجد آمده است و به همین دلیل او را به عنوان کاپیتان جدید فرانسوی ها برگزیده است. امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر موفق شد هت تریک کند اما در نهایت تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. انتخاب امباپه به عنوان کاپیتان جدید خروس‌ها، خشم آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید را برانگیخت و حتی ستاره 32 ساله در اندیشه خداحافظی از تیم ملی فرانسه بود. 

حالا مهاجم سابق بارسلونا به تله‌فوت گفت: "واقعا قبول و هضم این مسئله سخت و دشوار بود. من 32 سال سن دارم، اگرچه می دانم که هنوز می توانم فوتبال بازی کنم، اما می دانم که به آخر فوتبالم نزدیک می شوم. حتی برای یک الی دو روز معده درد گرفتم. 

"حالا از این مسئله باید بگذریم. من کاملاً از کیلیان امباپه حمایت می کنم و می خواهم دوباره با فرانسه قهرمان اروپا و جهان شوم."

4416