تایلند؛ حریف احتمالی نوجوانان ایران در یک چهارم نهایی

تایلند؛ حریف احتمالی نوجوانان ایران در یک چهارم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی- بازیهای روز سوم گروه اول مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا عصر چهارشنبه برگزار شد و درنهایت تایلند در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، درحالیکه پیش از این صعود هر دو تیم تایلند و یمن به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده بود، این دو تیم  درروز پایانی در «بی جی استادیوم» در شهر پراسومسانی مقابل هم قرار گرفتند.

 در حالیکه هر دو تیم طی ۹۰ دقیقه حمله های زیادی را روی دروازه هم تدارک دیدند، سرانجام در دقیقه ۹۵ تیم تایلند روی ارسال یک ضربه شروع مجدد به محوطه جریمه یمن و ضربه سر "تاناکریت لومناک" به تنها گل خود در این بازی رسید.

بدین ترتیب تیم تایلند به عنوان میزبان مسابقات نوجوانان آسیا با ۹ امتیاز صدرنشین گروه اول شد و درصورت دوم شدن تیم ملی ایران در گروه ۲ با تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله بعدی مسابقه خواهد داد. 

تیم یمن هم در این گروه با ۶ امتیاز دوم شد، به احتمال فراوان با کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه ۲ بازی خواهد کرد.

در دیگر بازی پایانی گروه اول که تنها یک مسابقه تشریفاتی بود، مالزی با نتیجه ۲ بر یک لائوس را شکست داد و با ۳ امتیاز در رتبه سوم این گروه ایستاد و لائوس هم بدون امتیاز به کار خود پایان داد. 

فردا در این چارچوب با انجام چهاربازی تکلیف گروه های۲ و ۳ مشخص خواهد شد که طی آن تیم ملی نوجوانان ایران از ساعت ۱۷ و ۳٠ دقیقه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. 

۱۹۷۹