آمریکا و سه تورنمنت مهمی که قرار است میزبان آن‌ها باشد

آمریکا و سه تورنمنت مهمی که قرار است میزبان آن‌ها باشد

پایگاه خبری فوتبالی - در سال های پیش رو قرار است سه تورنمنت مهم در کشور ایالات متحده آمریکا برگزار شود و به این ترتیب این کشور میزبان سه تا از مهم ترین تورنمنت های دنیای فوتبال خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، فیفا به تازگی فرم جدید برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان را اعلام کرده است. در حقیقت این رقابت ها هم قرار است مثل رقابت های ملی به صورت جام جهانی باشگاه ها برگزار شوند. دوره اول بازی های جام جهانی باشگاه ها در سال 2025 برگزار می شود و قرار شده است که 32 تیم در این رقابت ها حضور داشته باشند. همچنین میزبان این دوره از بازی ها کشور آمریکا خواهد بود. این تنها میزبانی آمریکا در سال های آینده نیست.

آمریکا قرار است میزبان رقابت های جام جهانی 2026 نیز باشد. البته این میزبانی به صورت مشترک برگزار می شود و کانادا و مکزیک هم دو کشور دیگری هستند که قرار است در کنار آمریکا از این رقابت ها میزبانی کنند.

همچنین ایالات متحده آمریکا میزبانی رقابت های کوپا آمه ریکا یا همان جام ملت های آمریکای جنوبی را هم دارد و در سال 2024 قرار است که از این بازی ها میزبانی کند و باید دید که آرژانتین می تواند از عنوان قهرمانی خود در این تورنمنت دفاع کند یا خیر.

1470