رونالدو چه آمار و دستاوردهایی در 200 بازی ملی خود داشت؟

رونالدو چه آمار و دستاوردهایی در 200 بازی ملی خود داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی حال حاضر النصر در فیفادی اخیر در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایسلند به تعداد 200 بازی ملی برای تیم ملی پرتغال رسید و به این ترتیب از لحاظ تعداد بازی ملی در کل تاریخ فوتبال رکورد ویژه ای از خودش بر جای گذاشت.

به گزارش فوتبالی، نام کریستیانو رونالدو یک بار دیگر وارد کتاب رکوردهای گینس شد و این بار این اتفاق برای رسیدن رونالدو به تعداد 200 بازی ملی رقم خورد اما کریستیانو رونالدو در این 200 بازی ملی خود چه آمار و دستاورد هایی داشته است؟

ستاره پرتغالی اولین بازی ملی خود را در سال 2003 مقابل تیم ملی قزاقستان انجام داده است و دویستمین بازی خود را در سال 2023 مقابل تیم ملی ایسلند انجام داد. صدمین بازی رونالدو هم در سال 2012 مقابل تیم ملی ایرلند شمالی بود.

کریستیانو رونالدو دو جام ملی در کارنامه خود دارد. او یک بار در سال 2016 قهرمان رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو شد و یک بار هم در سال 2019 قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا شد.

رونالدو در دویست بازی ملی خود 123 گل به ثمر رسانده است و 33 پاس گل داده است و همواره یک الگو و اسطوره برای تیم ملی پرتغال بوده است.

1470