پیغام سرمربی سابق پرسپولیس برای نکونام؛ برایت برنامه دارم

پیغام سرمربی سابق پرسپولیس برای نکونام؛ برایت برنامه دارم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه آلتای اسپور ترکیه برای همتای استقلالی خود آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال نه تنها با استقبال بالای هواداران و پیشکسوتان این تیم همراه شده، بلکه در بین چهره‌های مطرح فوتبال هم موافقان زیادی داشته است. یکی از این چهره‌ها مصطفی دنیزلی مربی نام آشنای اهل ترکیه است که حدود شش سال از عمر مربیگری خود را در ایران سپری کرده است.

این مربی در حالی حضورش در فوتبال ایران از باشگاه پاس آغاز شده که در همان مقطع جواد نکونام برای این تیم بازی میکرده و همین مساله موجب شده دنیزلی شناخت و اعتماد خوبی نسبت به نکونام پیدا کند. خودش درباره آن روزها می‌گوید: «جواد در پاس شاگردم بود. در آن زمان هم من تمام اختیارات داخل زمین را به او سپرده بودم چون به معنای واقعی یک لیدر بود.»

ادعای دنیزلی مبنی بر رهبری خوب نکونام در زمین بر فوتبال دوستان ایرانی پوشیده نیست اما نکته اینجاست که سرمربی حال حاضر آلتای اسپور تراکیه معتقد است جواد نکونام آینده درخشانی در عرصه مربیگری دارد و روزی میرسد که کارش را در خارج ایران دنبال کند: «جواد مربی خوبی است به همین دلیل هم من حتماً او را در آینده به ترکیه خواهم آورد تا به‌عنوان یکی از مربیان تیم‌های خوب ترکیه مربیگری کند چون توانایی و کاریزمای این امر را دارد.»

مصطفی دنیزلی که با وجود نشستن روی نیمکت تیم‌های پاس و تراکتور، برای اکثر هواداران ایرانی با تیم پرسپولیس به یاد آورده می‌شود، در پایان صحبت‌هایش برای سرمربی جدید استقلال آرزوی موفقیت کرده است: «جواد شخصیت بزرگی دارد به همین دلیل برای او آرزوی موفقیت دارم.»

6442