صحبت‌های آشپز ترکیه‌ای در مورد جنجال‌های فینال جام جهانی

صحبت‌های آشپز ترکیه‌ای در مورد جنجال‌های فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - نصرت آشپز معروف ترکیه ای پس از اتفاقاتی که در فینال جام جهانی 2022 در قطر رخ داد، قول داد که دیگر پا به مسابقات جام جهانی نگذارد!

به گزارش فوتبالی، بعد از آن که آرژانتین در ضربات پنالتی توانست فرانسه را شکست بدهد و قهرمان جام جهانی شود، مسی و هم تیمی هایش جام را بالای سر بردند. یکی از حاشیه های جشن قهرمانی آرژانتین مربوط به حضور نصرت، آشپز معروف ترکیه ای درون زمین بود. این شخصیت معروف شبکه های اجتماعی تصاویری از خودش در فینال در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که با بازیکنان آرژانتین عکس گرفت و حتی مدال فرانکو آرمانی را گاز زد و جام را در دستش گرفت.  در ابتدا مسی حاضر به عکس گرفتن با او نشد اما این آشپز در نهایت با اصرار شدید خود توانست با چهره دلخور بازیکن آرژانتینی عکس بگیرد. 

رفتارهای نصرت با انتقادهای زیادی همراه شد. این آشپز که به تازگی شعبه جدید رستوران خود را قطر افتتاح کرده، در مورد اتفاقات جام جهانی صحبت کرد. نصرفت گفت که درون زمین در فینال حس یک غریبه" را نداشته است چرا که تجربه زندگی از آرژآنتین را دارد و بسیاری از بازیکنان از رستورانش بازدید کرده اند. وی اظهار داشت :"  در مورد دلیل بودنم در ان جا کاری از دستم بر نمی آید اما هرگز دیگر وارد چمن در جام جهانی نمی شوم.  دو میلیارد نفر جام جهانی را دیدند اما چند نفر در مورد من صحبت کردند؟ پنج میلیارد نفر. کل دنیا.  هدفم از حضور در زمین، تبلیغات نبود بلکه فقط می خواستم از آن لذت ببرم و از آن اتفاقات شگفت زده شدم. حدود هزار نفر دیگر درون زمین بودند اما طوری رفتار کردند که انگار فقط من در آن جا بوده اند. نمی خواستم که کسی را زیر سایه خود قرار بدهم. نمی خواستم که مورد توجه قرار بگیرم. نمی خواستم که چیزی را به دزدم یا به کسی لگد بزنم."

4125