مسی برای نجات اینتر میامی از تیم ملی آرژانتین مرخصی می‌گیرد؟

مسی برای نجات اینتر میامی از تیم ملی آرژانتین مرخصی می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی شاید مدتی از فوتبال ملی کناره گیری کند تا تمرکز خود را روی نجات تیم جدیدش یعنی اینتر میامی از بحران بگذارد.

به گزارش فوتبالی، مسی در اواخر تیر ماه به اینتر میامی ملحق خواهد شد.  این بازیکن 36 ساله برای اولین بار در سطح بزرگسالان در خارج از اروپا بازی خواهد کرد. او پیشنهاد الهلال عربستان و بارسلونا را رد کرد و تصمیم گرفت که در لیگ آمریکا بازی کند.  مسی اخیرا در یک بازی نمایشی میان منتخب فوتبال آرژانتین و نیولز اولدبویز شرکت کرد که هت تریک کرد.

اینتر میامی در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و در بازی اخیرش مقابل فیلادلفیا یونیون نیز با نتیجه چهار بر یک شکست خورده است. در این شرایط شاید مسی با فکر کمک به باشگاه جدیدش مدتی از حضور در فوتبال ملی کناره گیری کند و تمرکزش را روی خارج کردن اینتر میامی از بحران بگذارد.

اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام فصل وحشتناکی را داشته است. آنها ماه گذشته فیل نویل را اخراج کردند و پس از هجده بازی در قعر جدول کنفرانس شرق قرار گرفته اند. حضور بازیکنانی نظیر بوسکتس و مسی می تواند  آنها را از بحران خارج کند.

دیلی میرر گزارش داده است که مسی تصمیم گرفته که از لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین بخواهد که مدتی به او مرخصی بدهد تا تمرکزش را روی باشگاه جدیدش بگذارد. این مرخصی ممکن است که یک سال طول بکشد و مسی برای کوپا آمریکا 2024 برگردد و به تیم ملی کشورش برای دفاع از قهرمانی کمک کند.

4125