ادای احترام مدیرفنی منچسترسیتی به ستاره جدید بارسلونا

ادای احترام مدیرفنی منچسترسیتی به ستاره جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - چیکی بگیریستین مدیرفنی باشگاه منچسترسیتی از ایلکای گوندوغان به خاطر خدمات و زحماتش در این باشگاه تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی، گوندوغان در منچسترسیتی، یک فصل بی نظیر و فراموش نشدنی تجربه کرد. آن‌ها توانستند در این فصل با غلبه بر آرسنال و منچستریونایتد، قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی شوند و چند هفته قبل نیز، با پیروزی یک بر صفر مقابل اینتر، برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان چمپیونزلیگ و فاتح 3گانه شدند. 

اشگاه بارسلونا به صورت رسمی، خرید گوندوغان را اعلام کرد و این ستاره آلمانی فصل آینده در نیوکمپ توپ خواهد زد. اگرچه اولویت کاتالان‌ها پرکردن جای خالی بوسکتس بود، اما خوان لاپورتا و ژاوی از تحسین کنندگان بزرگ گوندوغان هستند و او را هافبکی باکیفیت و باتجربه می دانند. گفته می شود قرارداد این ستاره آلمانی با کاتالان‌ها 2ساله با قابلیت بند تمدید برای فصل سوم خواهم بود. همچنین در قرارداد این بازیکن، بند فسخ 400 میلیون یورویی گنجانده شده است.

حالا بگیریستین راجع به این ستاره آلمانی گفت: "ایلکای یک مهره کلیدی برای سیتی بود و حالا در دوران اوجش این باشگاه را ترک می کند. او با کاپیتانی و رهبری‌اش توانست سیتی را فاتح 3گانه کند. او نقش بزرگی در موفقیت‌های سیتی ایفا کند و چه در داخل و چه در خارج از زمین، بسیار تاثیر گذار بود. ایلکای نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کرد و ما آرزوی موفقیت برایش در ادامه زندگی‌اش داریم."

4416