واکنش زلاتان به اخراج مالدینی از میلان

واکنش زلاتان به اخراج مالدینی از میلان

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی سابق میلان می گوید که هیچ اطلاعاتی راجع به اخراج پائولو مالدینی از روسونری ندارد.

به گزارش فوتبالی، مالدینی در میلان توانست این تیم را دوباره برای قهرمانی و رقابت در بالاترین سطح بسازد. روسونری فصل قبل به قهرمانی سری آ رسید و در این فصل نیز توانست به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در نیمه نهایی برابر اینتر با نتیجه سه بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورد. روز دوشنبه جلسه‌ای میان پائولو مالدینی و مشاورش ماسارا با سران میلان برگزار شد که دنیلیه لونگو خبرنگار کالچو مرکاتو می گوید که جرو بحثی شدید در وسط جلسه میان مالدینی و کاردیناله در گرفت و حالا مالدینی شغلش را در میلان از دست داد.

به نقل از سایت گل، زلاتان ابراهیموویچ که خود پس از تمدید نکردن قراردادش با میلان، تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت، راجع به اخراج مالدینی گفت: "من رابطه خوبی با پائولو دارم. ما مقابل هم دیگر نیز بازی کردیم، اما متاسفانه هیچ وقت هم تیمی نبودیم. اما وقتی با هم همکاری کردیم، توانستیم قهرمان سری آ شویم. البته واقعاً نمی دانم چه اتفاقی برای مالدینی افتاد که از میلان اخراج شد. او نماد و اسطوره این باشگاه است."

4416