صحبت‌های مدافع سابق چلسی در مورد انتخاب الهلال

صحبت‌های مدافع سابق چلسی در مورد انتخاب الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی سابق چلسی راهی الهلال عربستان شد تا یکی از بمب های نقل و انتقالاتی فوتبال عربستان در این تابستان باشد.

به گزارش فوتبالی، کولیبالی در مورد انتخاب الهلال خیلی صادقانه صحبت کرد و گفت :" نمی توانم انکار کنم، به خاطر پول به عربستان می روم. می توانستم به خانواده ام کمک کنم تا خوب زندگی کنند. از والدینم تا اقوام دور. همچنین می توانم به فعالیت هایم در بنیاد خیریه ام در سنگال کمک کنم. اخیرا در روستای والدینم یک کلینیک ساخته ایم. پروژه های زیادی دارم تا بتوانم به جوانان و نوجوانان کمک کنم. من مسلمان هستم و به کشوری سفر می کنم که برای خودم و خانواده ام مناسب خواهد بود."

موسی مارگا، لوسیانو ویتو و روبن نوس دیگر چهره های سرشناس الهلال به شمار می روند. به نظر می رسد که این تیم با ترکیب قدرتمند خود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیا در فصل 24-2023 باشد هر چند که سایر تیم های عربستانی نظیر الاتحاد و النصر نیز به خوبی خود را تقویت کرده اند. برناردو سیلوا و مارسلو بروزوویچ دیگر ستارگانی هستند که در آینده نزدیک می توانند راهی فوتبال عربستان شوند و کیفیت این لیگ را به شکل قابل توجهی افزایش بدهند. 

4125