شانس دوباره‌ای که بارسلونا برای جذب هافبک اینتر دارد

شانس دوباره‌ای که بارسلونا برای جذب هافبک اینتر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسید که همه چیز میان تیم عربستانی و هافبک اینتر تمام شده باشد اما مارسلو بروزوویچ در نهایت پیشنهاد فعلی النصر را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان، مشتری مارسلو بروزوویچ هافبک اینتر بوده است و در مدت اخیر به دنبال جذب این بازیکن بوده است اما تا اینجای کار هنوز به طور رسمی اتفاقی میان آن ها نیفتاده است.

به گفته جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مارسلو بروزوویچ در حال حاضر با پیشنهادی که النصر عربستان به او داده است، قانع نشده است. در حقیقت هافبک اهل کشور کرواسی اعتقاد دارد که برای این که فوتبال اروپا را ترک کند و راهی کشور عربستان شود، باید دستمزد بیشتری دریافت کند. النصر به او پیشنهاد دستمزد سالانه 20 میلیون یورو را داده است اما این بازیکن مبلغ بیشتری برای ترک اروپا می خواهد.

همین قضیه موجب شده است تا بارسلونا شانس دوباره ای برای جذب بروزوویچ به دست بیاورد چرا که بارسا یک باشگاه بزرگ اروپایی است و همین قضیه می تواند برای هافبک دفاعی اهل کشور کرواسی راضی کننده تر باشد.

البته ممکن است النصر رقم دستمزد پیشنهادی خود به مارسلو بروزوویچ را افزایش دهد و به این ترتیب رضایت او را جلب کند و انتقال را نهایی کند.

1470