عربستان تهدیدی بزرگ برای فوتبال اروپا؟

عربستان تهدیدی بزرگ برای فوتبال اروپا؟

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر زانتی نایب رییس اینتر می گوید که آن‌ها قادر به رقابت با تیم‌های عربستانی در بازار نقل و انتقالات نیستند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های عربستانی سالی شلوغ و هیجان انگیزی را پشت سر می گذرانند. النصر در ژانویه کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و فصلی 200 میلیون یورو به این ستاره پرتغالی می دهد و ماه پیش کریم بنزما قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرد و به الاتحاد پیوست. به غیر از این دو فوق ستاره، بازیکنان دیگری همچون انگولو کانته، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، حکیم زیاش و احتمالا چند تن دیگر به تیم‌های عربستانی خواهند پیوست و حالا اینتر نیز در آستانه از دست دادن مارسلو بروزوویچ است و گفته می شود که مقصد این ستاره کروات، عربستان خواهد بود.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، زانتی در این باره گفت: "عربستان؟ با رفتن رونالدو، یک اتفاق دومینویی افتاده است. آن‌ها شروع به سرمایه گذاری کردند، نه تنها در ایتالیا، بلکه در لیگ برتر انگلیس و همچنین لالیگا. آن‌ها می خواهند بازیکنان بزرگ را به لیگ خود ببرند. نمی دانم که آیا این تهدیدی برای سطح کیفی فوتبال اروپا محسوب می شود، اما از نظر اقتصادی مطمئن هستم که بسیاری نمی توانند با تیم‌های عربستانی رقابت کنند."

4416