عکس؛ مثلث خط حمله‌ای که بایرن مونیخ با هری کین می‌تواند داشته باشد

عکس؛ مثلث خط حمله‌ای که بایرن مونیخ با هری کین می‌تواند داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث درباره این که بایرن مونیخ به دنبال جذب هری کین است بسیار زیاد شده است و باید دید که در نهایت باواریایی ها موفق می شوند مهاجم انگلیسی تاتنهام را جذب کنند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، هری کین در این تابستان مشتری هایی مثل رئال مادرید و بایرن مونیخ را دارد. البته رئال مادرید تا مشخص شدن شرایط کیلیان امباپه از پروژه خرید هری کین عقب نشینی کرده است و فعلا پیشنهاد بایرن مونیخ روی میز است. اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای خرید کین 70 میلیون یورو بوده است که البته مدیران تاتنهام حداقل 100 میلیون یورو برای مهاجم خود می خواهند.

اما اگر بایرن مونیخ موفق به جذب هری کین شود، می تواند از او به همراه سادیو مانه و لروی سانه در خط حمله خود استفاده کند و به این ترتیب شاهد یک مثلث ویژه در تیم توماس توخل خواهیم بود. سادیو مانه و لروی سانه می توانند وینگر های سرعتی بایرن مونیخ باشند و هری کین در نوک خط حمله وظیفه گلزنی و تمام کنندگی را بر عهده بگیرد.

بایرن مونیخ در فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت و به سختی توانست قهرمان بوندسلیگا شود. باید دید که آن ها در این تابستان چه اقداماتی برای تغییر دادن اوضاع انجام خواهند داد.

1470