رسمی؛ مهاجم سنگالی به تیم چلسی پیوست

رسمی؛ مهاجم سنگالی به تیم چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن سنگالی 22 ساله با قراردادی 8 ساله به تیم چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی جذب نیکولاس جکسون مهاجم ویارئال را اعلام کرد. این مهاجم 22 ساله فصل گذشته 12 گل را برای تیم اسپانیایی به ثمر رساند. او حرفه فوتبالی خود را در لیگ سنگال و در تیم کاسا اسپورتس شروع کرد و سپس در سال 2019 به ویارئال اسپانیا پیوست. فصل موفقی که این بازیکن با ویارئال سپری کرد منجر به 38 بازی برای او در تمام رقابت‌ها شد و برای مسابقات جام جهانی نیز به تیم ملی کشورش دعوت شد.

مدیران ورزشی چلسی در مصاحبه با وبسایت چلسی گفت:" ما از اینکه به نیکولاس در چلسی خوش‌آمد بگوییم هیجان زده هستیم. او بازیکن جوان و با استعدادی است و این را فصل گذشته در تیم ویارئال به نمایش گذاشت. ما باور داریم که او برای قدم بعدی در‌ حرفه فوتبالی‌اش آماده است و منتظر هستیم تا کارش را با مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی و بازیکنان چلسی شروع کند."

انتقال جکسون کمی پس از تایید انتقال لوفتوس چیک به میلان علنی شد. تیم چلسی پس از خرج‌های هنگفتی که در فصل گذشته انجام داد در این تابستان به دنبال مرتب سازی ترکیب طول و دراز خود بوده و اجازه خروج بازیکنان بسیاری را برای تنظیم توازن مالی خود صادر کرده تا بتواند از خطر جریمه های مالی ای که ممکن است به دلیل نقض قوانین فیر پلی مالی گریبانش را بگیرد، بگریزد.

2102