درخواست ویژه دستیاران ایرانی گل‌محمدی از پرسپولیس

درخواست ویژه دستیاران ایرانی گل‌محمدی از پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا درخواست مالی دستیاران ایرانی یحیی  گل‌محمدی باعث موجب جدایی آنها از جمع قرمزها خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی،در حالی که باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته به صورت رسمی از تمدید قرارداد مربیان خارجی این باشگاه خبر داد اما مهرداد خانبان و محمد عسگری دو آنالیزور پرسپولیس پیشنهاد مالی باشگاه را برای تمدید قرارداد رد کرده و خواستار افزایش مبلغ قرارداد خود شده‌اند. 

دو آنالیزور پرسپولیس در حالی دست نگه داشته‌اند که مربیان خارجی افزایش 30 تا 40 درصدی قرارداد خود را پذیرفتند اما طبق نوشته یکی از خبرگزاری‌ها، دو دستیار ایرانی یحیی به دنبال رقم بالاتری هستند.

خانبان و عسگری در مذاکره با مدیران پرسپولیس مدعی شده‌اند به‌عنوان طراح تمرینات نباید فاصله دستمزدشان با مربیان خارجی و حتی کریم باقری و سید‌جلال حسینی خیلی زیاد باشد. دستمزد این دو مربی فصل گذشته یک میلیارد تومان بود و اخبار رسیده حاکی از این است آنها برای فصل آینده خواهان افزایش صد‌در‌صدی دستمزدشان هستند.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که عسگری از ذوب‌آهن تا الان همواره در کنار یحیی گل‌محمدی بوده و در کادر فنی نزدیکترین فرد به اوست. از سوی دیگر خانبان هم بعد از کار با کالدرون در پرسپولیس مانده و همراه با یحیی گل محمدی بوده و یحیی هم خواستار باقی ماندن آنهاست. 

کریم باقری دیگر دستیار ایرانی یحیی گل‌محمدی نیز فعلا وضعیت نامشخصی دارد و هنوز باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او تماسی نگرفته است.

در صورت عدم توافق دستیاران ایرانی یحیی با مدیران پرسپولیس ممکن است دور جدید تمرینات سرخپوشان بدون حضور مربیان ایرانی این تیم استارت بخورد.

روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس با این دو مربی – آنالیزور به توافق نرسد دنبال آنالیزور خارجی خواهد رفت که قطعاً هزینه بیشتری برای باشگاه خواهد داشت.

7655