بوفون در فکر خداحافظی از فوتبال؟

بوفون در فکر خداحافظی از فوتبال؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیایی به گزینه خداحافظی از فوتبال در سن 45 سالگی می اندیشد. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته در رقابت های پلی آف صعود به سری آ ایتالیا، پارما و کالیاری در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی رفت میان پارما و کالیاری با پیروزی سه بر دو کالیاری به پایان رسیده بود و اکنون پس از تساوی بدون گل پارما و کالیاری در بازی برگشت، کالیاری راهی مرحله بعدی رقابت ها شد و به این ترتیب پارما از صعود به سری آ ایتالیا باز ماند.

جیانلوئیجی بوفون، دروازه بان کهنه کار پارما پس از این بازی و قطعی شدن حذف تیمش و بازماندن از صعود به رقابت های سری آ ایتالیا بسیار ناراحت شد و به این ترتیب گریه کرد و اشک ریخت.

حالا منابع ایتالیایی مدعی هستند که بوفون 45 ساله حالا به فکر خداحافظی از فوتبال افتاده است. البته این گلر افسانه‌ای سابق یوونتوس، 3 گزینه روی میز دارد که می تواند به فوتبالش پایان دهد، در پارما ادامه دهد و یا عضوی از باشگاه عربستان سعودی شود. بوفون در فصل گذشته 19 بار وظیفه حفاظت از دروازه پارما را برعهده داشت و توانست 5 بار کلین شیت کند. بوفون تا سال 2024 با پارما قرارداد دارد.

4416