گزارش ویژه/ ادامه مشکل پرسپولیس؛ تا پول نیاید خبری از تمرین نیست؟

گزارش ویژه/ ادامه مشکل پرسپولیس؛ تا پول نیاید خبری از تمرین نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس در تلاش است با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی تمرینات این تیم را استارت بزند.

به گزارش فوتبالی، همانطور که در جریان هستید بازیکنان پرسپولیس به دلیل عدم دریافت دستمزد و همچنین پاداش خود حاضر نیستند تمرینات را استارت بزنند.

این در حالی است که با پایان قرارداد شش بازیکن، تا لحظه نگارش این خبر، باشگاه هنوز رضایت آنها را برای ادامه همکاری جلب نکرده تا یحیی گل‌محمدی بازیکنان موردنظر برای تمرین را هم در اختیار نداشته باشد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس برای پرداخت آپشن‌ها و پاداش‌هایی که در قرارداد سرخپوشان آمده زمان تعیین نکرده و تا قبل از شروع فصل جدید مسابقات لیگ این فرصت را خواهد داشت که آنها را بپردازد.

در چنین شرایطی هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند مدعی شوند که تا پاداش‌ نگیرند در تمرینات شرکت نخواهند کرد. در همین راستا اگر این باشگاه تا فردا قرارداد بازیکنانش را تسویه کند، نفراتی که تحت قرارداد پرسپولیس هستند باید در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که رضا درویش در تلاش است تا 10 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را به حساب آنها واریز کند تا تمرینات این تیم هم آغاز شود.

نکته قابل توجه درباره پرسپولیس این است که قرمزها فصل گذشته که موفق به ثبت سه گانه شدند 11 تیر ماه تمرینات خود را شروع کرده بود و حالا باید منتظر ماند و دید یحیی و دستیارانش چه زمانی سوت آغاز تمرینات پیش فصل را به صدا درخواهند آورد.

7655