جزییات پیشنهاد عربستانی‌ها به بوفون

جزییات پیشنهاد عربستانی‌ها به بوفون

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون جدیدترین بازیکنی است که با پیشنهاد انتقال نجومی به لیگ عربستان مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، بوفون در سن 45 سالگی همچنان در بهترین شرایط بدنی قرار دارد که آخرین باشگاهش هم پارما در سری بی بوده است. دروازه بان ایتالیایی در فصل 23-2022 دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد اما جایگاهش را در ترکیب پس گرفت و هفده بازی انجام داد و به پارما در مسیر صعود به پلی آف کمک کرد. هنوز یک سال از قرارداد بوفون با پارما باقی مانده اما برخی تصور می کنند که شاید این بازیکن قصد انتخاب مسیر دیگری را داشته باشد. 

کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که بوفون با پیشنهادی نجومی برای انتقال به لیگ عربستان مواجه شده است. در حقیقت باشگاهی که اسمش اعلام نشده، حاضر شده تا دستمزد سالانه 25 میلیون پوند را برای این دروازه بان 45 ساله در نظر بگیرد. 

بوفون که خود را برای بیست و هشتمین فصل دوران فوتبالش آماده می کند، در حال بررسی گزینه هایش است  که به جز پارما و لیگ عربستان به نظر می رسد که بازنشستگی گزینه بعدی برای او باشد. 

اگر بوفون راهی لیگ عربستان شود، به دومین ایتالیایی تاریخ این لیگ تبدیل می شود. نفر قبلی سباستین جووینکو بود که بین سالهای 2019 تا 2021 در الهلال حضور داشت و 57 بازی برای این تیم انجام داد.

4125