اولین مصاحبه ستاره 60 میلیون پوندی جدید لیورپول

اولین مصاحبه ستاره 60 میلیون پوندی جدید لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - دومینیک سوبوسلای هافبک مجارستانی لیورپول از پیوستن به چنین باشگاه بزرگی واقعاً ذوق زده است و بی صبرانه منتظر شروع تمرینات پیش فصل می باشد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ پس از نمایش بسیار ضعیف لیورپول در فصل 2022-23 و به اتمام رساندن فصل در رده پنجم و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به خوبی فهمید که یکی از مشکلات اصلی تیمش، خط هافبک است و باید برای آن راه حلی پیدا کند. البته سرمربی سابق دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی زود دست به کار شد و توانست الکسیس مک آلیستر را با رقم 35 میلیون پوند از برایتون خریداری کند. مک آلیستر به همراه آرژانتین در جام جهانی 2022 قهرمان شد و قطعا یک مهره تاثیر گذار برای لیورپول خواهد بود.

کلوپ اما فقط به خرید مک آلیستر بسنده نکرد، بلکه دومینیک سوبوسلای را با رقم 60 میلیون پوند از لایپزیش خریداری کرد. سوبوسلای روز یک شنبه به صورت رسمی قراردادش را با لیورپول امضا کرد و پس از آن به وبسایت رسمی لیورپول گفت: "واقعا احساس خیلی خوبی دارم. از چند روز اخیر لذت بردم و حالا می خواهم هم تیمی‌های جدیدم را بشناسم.3 الی 4 روز اخیر خیلی دیر گذشت. واقعا آسان نبود، اما در پایان، من اینجا هستم و خوشحالم که به چنین باشگاه بزرگی از نظر تاریخ و جام‌ها پیوستم."

4416