تیم رویایی النصر با «فوتبال منیجر 23»: از دخیا تا پولیشیچ!

تیم رویایی النصر با «فوتبال منیجر 23»: از دخیا تا پولیشیچ!

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان تا کنون بیشترین فعالیت را در بازار نقل و انتقالات داشته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در زمستان گذشته به النصر عربستان ملحق شد و بعد از آن شمار زیادی از ستارگان فوتبال دنیا نظیر انگولو کانته، کریم بنزما، روبن نوس، کالیدو کولیبالی و فرلاند مندی راهی فوتبال عربستان شدند. 

حالا یک سایت تصمیم گرفته که بودجه ای نامحدود را در اختیار النصر در بازی "فوتبال منیجر 23" قرار بدهد و ببیند که این باشگاه کدام بازیکنان را می خرد. در این حالت، النصر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی برای خرید 22 بازیکن مبلغ  770 میلیون پوند خرید و بازیکنانی نظیر په په، ویلفرد زاها، داوید دخیا، بنجامین پاوارد، رودریگو دی پل و کریستین پولیشیچ را به خدمت گرفت.  آلن سن ماکسیمین گران ترین خرید این تیم بود که برای جذب او از نیوکاسل مبلغ 78 میلیون پوند هزینه شد. رونالدو در خط حمله در کنار زاها و سن ماکسیمین قرار گرفت، دی پل، جوئلینتون و لوئیز آلبرتو خط هافبک را تکمیل کردند، پاوارد، کورت زوما، په په و الکس ساندرو در خط دفاعی قرار گرفتند و دخیا درون دروازه.

اخیرا شایعاتی در مورد پیوستن زاها به النصر مطرح بود که این بازیکن تصمیم گرفت که از اروپا خارج نشود. از سویی به نظر می رسد که انتقال بروزوویچ به النصر نیز به زودی تعیین شود.

4125