ادعای جالب بازیکن تیم آمریکایی راجع به تقابل با مسی

ادعای جالب بازیکن تیم آمریکایی راجع به تقابل با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک لیرا مدافع کروز آزول مدعی است که هیچ ترسی از تقابل با لیونل مسی ندارد و این ستاره آرژانتینی همانند بقیه انسان‌هاست.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از مدت‌ها حواشی و اخبار گوناگون راجع به آینده‌اش، بالاخره تصمیم گرفت به اینتر میامی بپیوندد و پیشنهادات دو باشگاه بارسلونا و الهلال را رد کرد. قهرمان جام جهانی 2022 اولین بازی خود را در روز 22 جولای مقابل کروز آزول در لیگ کاپ انجام خواهد داد. 

به نقل از سایت گل، حالا اریک لیرا مدافع تیم مکزیکی راجع به تقابل با لیونل مسی گفت: "تا زمانی که دو پا و دو چشم دارد، فقط یک بازیکن فوتبال محسوب می شود. یک فرصت استثنایی در اختیار ماست. تورنمنت جدیدی آغاز شده و می خواهیم برای قهرمانی در آن بجنگیم. در حقیقت، بازی با اینتر میامی، فقط یک دیدار معمولی برای ماست. مربی ما، ریکاردو فرتی به ما می گوید که مسی فقط یک بازیکن فوتبال است. البته در بزرگی مسی شکی نیست، اما ما می خواهیم برنده این بازی شویم."

به نظر می رسد که مسی قرار نیست تنها نام بزرگ در تیم اینتر میامی باشد، بلکه این باشگاه آمریکایی همچنین موفق شده که سرخیو بوسکتس، هم تیمی سابق این ستاره آرژانتینی 36 را نیز به خدمت بگیرد. 

4416