مشکل جدید منچستریونایتد برای فروش کاپیتان تیم

مشکل جدید منچستریونایتد برای فروش کاپیتان تیم

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد پس از خرید میسون مونت در تلاش است تا با فروش برخی بازیکنان اضافی، جا را برای چهره های جدید باز کند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد تا کنون فقط جدایی فیل جونیز و اکسل توانزبه با اتمام قراردادشان را قطعی کرده است. زیدان اقبال با یک میلیون یورو راهی اوترخت هلند شده و آینده دخیا پس از اتمام قراردادش هنوز مشخص نیست. 

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد یکی از بازیکنانی است که هیچ جایی در برنامه های تن هاگ ندارد. این بازیکن که در سالهای اخیر به خاطر قیمت و عملکردش همیشه مورد انتقاد بوده، در یک سال اخیر و به خاطر حضور لیساندرو مارتینز نیمکت نشین شده است. تن هاگ حتی در مقطعی تصمیم گرفت که پست لوک شاو را از دفاع چپ به دفاع میانی تغییر بدهد تا مگوایر همچنان روی نیمکت باشد.

یونایتد می خواهد از فروش مگوایر درآمدزایی کند اما سطح نازل این بازیکن باعث می شود که پیدا کردن مشتری برایش مشکل باشد.  حالا گاردین گزارش داده است که یونایتد با یک مشکل جدید برای فروش مگوایر مواجه شده است. در حقیقت پس از کسب سهمیه چمپیونزلیگ، حقوق مگوایر نیز مثل سایر بازیکنان افزایش پیدا کرد و همین مسئله باعث می شود تا پیدا کردن مشتری برای او سخت تر از قبل شود چرا که هری انتظار دارد که به تیمی برود که دستمزدش در آن کاهش پیدا نکند.

مگوایر در یونایتد حدود 200 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرد. شیاطین سرخ برای خرید او 80 میلیون پوند پرداختند و این بازیکن هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد. البته مگوایر با وجود شرایطش در یونایتد همچنان جایگاه ثابتی در تیم ملی انگلیس دارد. یونایتد به جز مگوایر باید روی فروش ون بیساکا، مک تامینی، فرد، مارسیال و الانگا نیز کار کند. 

4125