عکس؛ خط هافبک رویایی رئال مادرید که باز هم تقویت شد

عکس؛ خط هافبک رویایی رئال مادرید که باز هم تقویت شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید خرید آردا گولر، ستاره جوان ترکیه ای که به مسی ترکیه ای مشهور است را نهایی کرد و به این ترتیب باز هم خط هافبک خود را تقویت کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یک خط هافبک فوق العاده برای فصل جدید در اختیار داشت و اکنون با آمدن آردا گولر این خط هافبک باز هم تقویت می شود. در حقیقت بازیکن ترکیه ای توان بازی در پست هافبک هجومی و وینگر را دارد و می تواند در تغییر روند تیم از دفاع به حمله بسیار موثر واقع شود. یکی از توانایی های این بازیکن ترکیه ای شوت های راه دوری است که او می تواند بزند.

رئال مادرید در این تابستان خرید جود بلینگام را هم نهایی کرد و این هافبک انگلیسی را هم به تیم خود اضافه کرد. از سوی دیگر قرارداد مودریچ و کروس را هم برای یک سال دیگر تمدید کرد. قرارداد دنی سبایوس هم برای بلند مدت تمدید شد.

اکنون رئال مادرید یک خط هافبک رویایی شامل آردا گولر، مودریچ، کروس، کاماوینگا، شوامنی، دنی سبایوس، جود بلینگام و فدریکو والورده دارد و دست آنچلوتی برای چیدن ترکیب های مختلف کاملا باز خواهد بود و باید دید که اوضاع با این خط هافبک برای رئال مادرید در فصل آینده به چه شکل پیش می رود.

1470