عکس؛ حضور مهاجم چلسی در فست فود پس از حذف از یورو

عکس؛ حضور مهاجم چلسی در فست فود پس از حذف از یورو

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک مهاچم چلسی پس از شکست اوکراین مقابل اسپانیا در یوروی زیر 21 سال در حالی شکار شد که به فست فود زنجیره ای و معروف "مک دونالدز" رفته بود!

به گزارش فوتبالی، مودریک در شش ماه اولش در استمفوردبریج حال و روز خوبی نداشت و از زمان انتقال 88 میلیون پوندی خود به استمفوردبریج حتی یک گل هم به ثمر نرساند. مودریک البته در یوروی زیر 21 سال نمایش خوبی در تیم اوکراین داشت که در مقابل فرانسه خوش درخشید و گلی را زد که به پیروزی تیمش با نتیجه سه بر یک و صعود به نیمه نهایی کمک کرد. اوکراین در مقابل اسپانیا ناکام بود و با شکست پنج بر یک حذف شد و از مسابقات کنار رفت که البته مودریچ یک پاس گل داد.

مودریک در پایان بازی در حالی توسط دوربین ها شکار شد که به یکی از شعبه های رستوران مک دونالدز در بخارست رفته بود که البته هواداران می گویند که از دیدن او در آن جا شگفت زده شده اند. 

یک هوادار نوشته است :" چرا مودریک به مک دونالدز رفته؟" و دیگری نوشته است:" بگذارید ناگتش را سفارش بدهد!" دیگری هم نوشته است:"برای مصاحبه شغلی به آن جا رفته است."

مودریک در تلاش است تا در فصل دومش در چلسی بتواند ورق ها را برگرداند و به یکی از ستارگان فوتبال اروپا زیر نظر مائوریسیو پوچتینو تبدیل شود.

4125