وایرال شدن واکنش نامزد تونالی پس از تماشای زمین تمرین نیوکاسل

وایرال شدن واکنش نامزد تونالی پس از تماشای زمین تمرین نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - ژولیت پاستوره نامزد ساندرو تونالی بعد از آن که برای اولین بار زمین تمرین جدید نیوکاسل را دید، کاملا شگفت زده و البته خوشحال به نظر می رسید.

به گزارش فوتبالی، پاستوره یک مدل و طراح مد است که روز چهارشنبه به همراه ساندرو به انگلیس سفر کرد. در حقیقت تونالی با 55 میلیون پوند راهی تیم انگلیسی شده است.  باشگاه نیوکاسل تصمیم گرفت که تونالی و نامزدش را به زمین تمرین بنتون دعوت کند. در ماه های اخیر زمین تمرین نیوکاسل با تغییرات و بازسازی کامل اضافه شده است و امکانات مختلفی به آن اضافه شده است. سالن آب درمانی یکی از بخش های جدید این زمین تمرین است و غذاخوری نیز بازسازی شده است و به نظر می رسد که نامزد پاستوره نیز به خاطر دیدن این همه امکانات متعجب شده و تحت تاثیر قرار گرفته است. یک کاربر توییتری در این باره نوشته است:" در همه تصاویر، نامزد تونالی از خودش هیجان زده تر و خوشحال تر به نظر می رسد!"

ساندرو تونالی این روزها در جستجوی خانه مناسب در نیوکاسل است که البته تصاویری از او در حال بازی کردن با یک کودک هوادار منتشر شده است.  تونالی با انتقال به نیوکاسل به گران ترین ایتالیایی تاریخ فوتبال تبدیل شد چرا که تیم انگلیسی برای خرید او 70 میلیون یورو به میلان پرداخت.

4125